Avond voor vertrek

6 december 2017

Zoals gewoonlijk weer tot de avond voor ons vetrek gewerkt en daadwerkelijk ook nog de aankoop van 200.000 m2 grond kunnen afronden. Met Maurits de laatste zaken rondom de aankoop van zijn nieuwe huis kunnen doen, zodat zij het verder kunnen afronden met de Hypotheker. Vervolgens de koffers ingepakt en deze reisblog voor een aantal mensen geactiveerd. Onderweg zullen we nog een aantal mensen toevoegen. Morgen 7/12 vertrekken we om 12.45 uur Met Cathay  Pacific voor onze 1e etappe naar Hongkong waar we vrijdag rond 07.00 uur plaatselijke tijd arriveren. We gaan er in ieder geval op vooruit qua weer want het is er 22 graden. We blijven er t/m maandag, zodat we de highlights wel allemaal kunnen bezoeken. Daarna vliegen we door naar Cristchurch en start onze rondreis in Nieuw Zeeland. De voorbereiding was al heel leuk, dus we verwachten er veel van. Ik mocht de camera van Fabienne lenen dus ik hoop dat ik daardoor betere foto's kan delen en mooie video's van wat we allemaal gaan meemaken. Tot de volgende blog.

1. Hessel:
    7 december 2017
    Goede reis!!! En ga ernorm genieten!!
  2. Tineke:
    7 december 2017
    Wat enig om jullie op deze manier te volgen. Heel veel plezier een fijne vakantie. Ed en Tineke
  3. Wijnand:
    Onwijs veel plezier...